به فروشگاه برق و صنعت مسعود خوش آمدید....

شاستی قارچی پارس فانال

شاسی قارچی پارس فانال

شستی اضطراری یا قارچی Mushroom به گونه‌ای طراحی شده که به سرعت و بدون نیاز به دقت بالا تحریک شود. این مدل شستی‌ها به دو گروه معمولی و اضطراری تقسیم می‌شوند. شستی‌های قارچی همانند شستی‌های استپ استارت در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و موارد غیر اضطراری نیز قابلیت استفاده دارند. شاسی قارچی ساده پارس فانال برای قطع کردن مدار الکتریکی به کار برده می‌شود و رنگ آن قرمز است. این مدل شاستی‌ها یک کنترل کننده دستی به شمار می‌روند. شاستی قارچی ساده پارس فانال عملکرد اتوماتیک ندارد و محل نصب آن داخل تابلو برق‌های صنعتی است.

ویژگی‌های شاستی قارچی پارس فانال و عملکرد آن

شاستی قارچی ساده پارس فانال نوعی شاستی اضطراری است که ازپوش باتن، مهره، کنتاکت و غلاف اصلی تشکیل شده است. این محصول دارای بدنه‌ای به رنگ مشکی و سطح قرمز در مدل استوپ و رنگ سبز در مدل استارت است. شاستی قارچی را با نام‌پوش باتن نیز می‌شناسند. با حرکت دستگیره، مهره به سمت‌پوش باتن از غلاف اصلی جدا می‌شود و می‌توان‌پوش باتن را در جای خود بست و سپس با قرار دادن غلاف در جای خود، با فشار کمی غلاف را به‌پوش باتن وصل کرد. درجه حفاظت شاستی قارچی ساده IP65 است. این عدد میزان مقاومت محصول را در مقابل عوامل محیطی نشان می‌دهد. کیفیت بالای محصول و با توجه به این مقدار از محافظت طول عمر زیادی را برای این محصول به همراه می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌های شاستی قارچی پارس فانال دو سال ضمانت کالا و کیفیت بالای تولید آن است. طراحی ظاهری و کارایی و عملکرد عالی این محصول باعث شده است که شاستی قارچی پارس فانال محصولی محبوب در بین خریداران باشد.

انواع شاستی قارچی

شاستی‌های قارچی پارس فانال در مدل‌های قفل شو یاپوش باتن تولید می‌شوند و قابلیت اتصال به شبکه‌های صنعتی، رله‌های ایمنی و… را دارند. این شستی‌ها عملگر متفاوتی دارند و دیاگرام الکتریکی آن‌ها با شستی‌های قارچی معمولی متفاوت است.

شستی‌های قارچی غیر قفل شو و بدون چراغ از رنگ قرمز تولید نمی‌شوند و در تأسیسات به عنوان شستی‌های عادی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به علت تحریک‌پذیری بالا و سریع شستی‌های قارچی و وجود مکانیزم از رنگ قرمز آن‌ها در سیستم‌های اضطراری استفاده می‌شود. در حالت اضطراری این شستی‌ها به گونه‌ای نصب می‌شوند که در دسترس همه افراد یا اپراتور بخش قرار بگیرند. ضمن این که این محصول پس از تحریک باید در حالت قفل قرار بگیرند. این کار مزایایی چون جلوگیری از راه اندازی دوباره ماشین به صورت خودکار دارد.

مزایای شاستی قارچی پارس فانال

این محصول از ویژگی‌ها و مزایای بسیاری نسبت به محصولات مشابه برخوردار است که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • عبور جریان بالا از سیم‌ها در محیط‌های صنعتی
  • استفاده راحت‌تر نسبت به کلید
  • تفکیک عملکرد دستگاه با به کارگیری رنگ‌های مختلف
  • ابعاد کوچک
  • عملکرد آسان
  • جایگزین مناسب برای کلیدها

انواع رنگبندی شاسی استارت قارچی پارس فانال

رنگبندی شاسی قارچی پارس فانال در مدل استارت به این ترتیب است:

  • رنگ قرمز: قطع مدار
  • رنگ سبز یا سیاه: راه اندازی یا وصل سیستم
  • رنگ زرد: راه اندازی سیستم در غیر حالت نرمال
  • رنگ سفید یا آبی: استفاده برای هر منظوری

خرید شاستی قارچی پارس فانال

خرید شاستی قارچی پارسال فانال باید با توجه به عملکرد و کاربرد آن صورت گیرد. انتخاب نوع شاستی قارچی پارس فانال تعیین کننده قیمت آن خواهد بود. در زمان خرید شاستی قارچی باید به نکاتی چون کیفیت محصول، اورجینال بودن و گارانتی اصالت آن توجه نمایید. تعداد پل‌ها یا کنتاکت ها، کد فنی، گارانتی کالا و نوع محصول از جمله مواردی است که در زمان خرید شاستی قارچی پارس فانال باید به آن دقت کنید.

قیمت شاستی قارچی پارس فانال

این محصول تولید یک برند شناخته شده ایرانی است و به همین دلیل قیمتی مناسب‌تر نسبت به محصولات مشابه خارجی دارد. ضمن این که عملکرد آن قابل قیاس با نمونه‌های با کیفیت خارجی است. قیمت شاستی قارچی پارس فانال با توجه به عواملی چون نوع، قیمت مواد اولیه و تورم بازار تعیین می‌شود. برای استعلام قیمت این محصول با کارشناسان ما در مجموعه برق صنعت مسعود در تماس باشید.

قبلی
معرفی شرکت پارس فانال و محصولات آن در صنعت برق کشور

نظرتان را بنویسید